Stichting Bruisende Events Favicon

De Stichting Bruisende Events

Stichting Bruisende Events is in het leven geroepen door het succes van het Jumpin’Picknickfestival in Katwijk. Graag willen wij hierop voortborduren en dit verder uitbouwen. Lees verder wat onze doelstellingen en wat het belang van zo’n project is.

Stichting Bruisende Events

ons toegewijde team

Wat je misschien even zou willen weten

meest gestelde vragen

Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Je bent van harte welkom om ons te steunen en op één of andere manier bij te dragen. Stuur een mailtje naar stichtingbe@gmail.com en wij nemen contact met je op.

Met onze stichting proberen wij saamhorigheid te brengen voor alle leeftijden en lagen van de bevolking. Het Sociaal Maatschappelijke karakter staat hoog in het vaandel en evenementen zijn bij uitstek een vorm om dit te bewerkstelligen. Deze trachten we geheel gratis toegang te verlenen !
Zonder enig winstoogmerk zullen we dit bewerkstelligen. Maar daar is uw gift hard bij nodig!

Draag je onze stichting of één van onze evenementen, zoals het Jumpin’Picknickfestival, een warm hart toe ?

NL02RABO0351820183 t.n.v. Stichting Bruisende Events

Uiteraard is het leveren van bepaalde producten of samenwerken met elkaar ook iets wat tot de mogelijkheden behoort!

Graag vernemen wij zsm iets van je 😉

Donaties zijn altijd welkom !
Wil je ons een warm hart toedragen en een donatie doen ? Bij voorbaat al veel dank !

NL02RABO0351820183 t.n.v. Stichting Bruisende Events

Uiteraard is het leveren van bepaalde producten of samenwerken met elkaar ook iets wat tot de mogelijkheden behoort.

Graag vernemen wij zsm iets van je 😉

Heb je een leuk idee voor een nieuw evenement die perfect past bij onze stichting ? Wij zijn erg benieuwd en staan zeker open voor leuke en goede suggesties.
Stuur een mailtje naar stichtingbe@gmail.com en wij nemen contact met je op.