Jumpin’ Picknick Festival

CLAIM hier jouw cirkel 1 huishouden/ gezin of een individueel ticket

Katwijks familiefestival Jumpin’ Picknick krijgt vorm

Jumpin’ Picknick festival

Het Jumpin’ Picknick festival dat op 5 september 2020 gehouden zal worden op het veld van de Katwijkse ijsbaan de Goerie, zal dankzij een aangepaste programmering 1.500 bezoekers kunnen verwelkomen.

Het Katwijkse Jumpin’ Picknickfestival is al jaren een plek waar gezinnen kunnen genieten van een vrolijke mix van muziek, kinderactiviteiten en hapjes en drankjes. Het festival is gratis toegankelijk voor iedereen, van jong tot oud.

Om te zorgen dat het festival veilig is, bestaat het nu uit vier tijdsblokken van drie uur. Bezoekers kunnen in een tijdsblok één van de ruim 60 plekken op het festival reserveren en daar met maximaal 5 personen uit één huishouden op de picknickplek genieten van de muziek van Katwijkse bands en een DJ. Daarnaast is er volop vermaak en kunnen de bezoekers hapjes en drankjes nuttigen in de eigen cirkel.
De tijdsblokken zijn op 5 september van 10-13 uur, 13-16 uur, 16-19 uur en 19-22 uur. Na elk blok wordt er gewisseld. Via slimme routing en voldoende toezicht is het mogelijk een festival te organiseren dat aan alle veiligheidseisen voldoet.
Een plekje reserveren op het festival? Dat kan via deze link.

Het Jumpin’ Picknickfestival op de Goerie is een echt familiefeestje. Op het grasterrein van de ijsbaan kunnen mensen picknicken, chillen, genieten, een drankje drinken en gebruikmaken van de foodtruck en het Brownies en Downies verkooppunt.

De hele dag is er live muziek van Katwijkse bands: The (Morty) Flames en ACE. In elk blok is er ook een optreden van DJ Rob van Dreamsoundentertainment.

Voor de kinderen zijn er springkussens, een stormbaan, schminken, een silent disco en vele andere activiteiten.

Jumpin’ Picknick is een kleinschalig festival om families weer bij elkaar te brengen. Passend in het huidige tijdsbeeld. Het festival komt mede tot stand met steun van Sponsors, Welzijnskwartier en de Gemeente Katwijk.

Kijk voor meer informatie en het programma op de facebookpagina van het evenement of op de website van Stichting Bruisende Events (https://stichtingbruisendeevents.nl/jumping-picknick-festival/)

Voor meer informatie en Interview afspraken neem dan even contact op met:

Esmeralda de Jong

Claim jouw cirkel voor het te laat is !

Trailer 2020 !

Vanwege de corona crisis en om ervoor te zorgen dat het festival veilig is, bestaat het festival nu uit vier tijdsblokken van drie uur. Bezoekers kunnen in een tijdsblok één van de ruim 60 plekken op het festival reserveren en daar met maximaal 5 personen uit één huishouden.

Een plekje reserveren op het festival? Doe dat via onderstaande knop.

Met een breed aanbod aan muziek/ dans/ kunst

wat je zoal kunt verwachten

Activiteiten, Springkussens, Spellen, Graffitispuiten, Fotoshoot, Foods&Drinks, Live muziek, Silent Disco

• Jumpin’Picknickfestival
Voor alle leeftijden en lagen van de bevolking

Recensies

lees de ervaringen van eerdere bezoekers

Een heel gezellig evenement, met genoeg wat wils voor iedereen. De volgende keer zijn we weer van de partij!

Marjolein van Duyn

Na al twee x op het jumping picknickfestival te zijn geweest kan ik het iedereen aanraden.
Het is een super  leuk festival om met kinderen naar toe te gaan en niet duur, er is van alles te doen, zoals de naam al zegt zijn er zijn veel springkussens maar ook andere activiteiten voor kinderen die tegen een kleine betaling gedaan kunnen worden.
Aan de innerlijke mens wordt altijd goed gedacht er staan diverse trucks met wat te eten, drinken, ijsjes en suikerspinnen.
Kortom als je kunt zou ik zeker een kaartje kopen en er even gaan kijken. Het is de moeite waard.

Nienke

Leuke muziek, een goede sfeer, en de kinderen hadden genoeg te doen om de hele middag te genieten. Een echte aanrader als je met je gezin naar een festival wilt.

Stephanie Brussee

Jumpin'PicknickFestival vrienden

Met dank aan onze sponsoren

B & J Verhuur Party Services
Boels Rental
Buitenbos Automotive
Domino's
Dream Sound Entertainment
Gemeente Katwijk
Goud Koffie Wijnbar
Horesca Horecavo
Hotel Zee en Duin
Leven! Magazine
Marco Eitens Transport
Molecaten
Otto Advies
Schaddé van Dooren
Sunday's Verantwoord Zonnen
Jumpin'Picknickfestival 5 septmeber 2020

Wordt maatje/ sponsor van dit te gekke festival

Wordt maatje/ sponsor van dit te gekke festival.
Dit kan al vanaf 50 euro!!
jumpin'picknick-promo